Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

JoDi Graphics: ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ












    Τα τελευταίο καιρό ίσως να  έχετε παρατηρήσει στο διαδίκτυο μια σειρά γραφημάτων που με λακωνικό αλλά απόλυτα πετυχημένο και καυστικό τρόπο σχολιάζουν την πολιτική και οικονομική επικαιρότητα. Τα γραφήματα αυτά υπογράφονται με την επωνυμία Jo Di Graphics. Στο διαδίκτυο υπάρχει ομώνυμη σελίδα στο διαδίκτυο όπου αναρτώνται τα νέα γραφήματα. Από εκεί υπάρχουν υπάρχει μια πολύ σύντομη περιγραφή πέντε λέξεων για την σελίδα που τα λέει όμως όλα : «για γέλια και για κλάματα».

    Μετά από μια μικρή έρευνα ανακάλυψα ότι ο υπογράφων με το όνομα  Jo Di Graphics έδωσε μια συνέντευξη στο διαδικτυακό περιοδικό POPAGANDA όπου είπε μερικά πράγματα για τον εαυτό του και αυτό το μέρος της συνέντευξης θα μεταφέρω:


«Πώς βρέθηκες στην Ολλανδία; Για δουλειά ήρθα το 2010 και δεν έχω φύγει ακόμα.
Τώρα δουλεύεις ως γραφίστας; Όχι, οδοντίατρος είμαι.
Τώρα δουλεύεις εμένα; Καθόλου! Η γραφιστική ήταν η ερασιτεχνική μου ενασχόληση μέχρι το Γενάρη, από εκεί και μετά έγινε η μόνη μου απασχόληση γιατί έμεινα άνεργος. Τελικά το χόμπι μου κάπως με τράβηξε κι άρχισα να φτιάχνω όλο και περισσότερα.
Το site από πότε το ξεκίνησες; Το site ξεκίνησε από τον Απρίλιο, αλλά η προβολή στο ευρύ κοινό έγινε από το Γενάρη και μετά.
Αυτό που κάνεις το θεωρείς χιούμορ, τρολ, «κράξιμο» ή πολιτική; Είχα κι εγώ την ίδια ερώτηση να απαντήσω στον εαυτό μου και στους φίλους μου. Πολλοί με χαρακτήρισαν δημιουργικά άεργο. Κάποιοι απλά άνεργο. Νομίζω πως όσο βαρύς κι αν είναι ο χαρακτηρισμός, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι αυτό που κάνω πλησιάζει – σαν όρος τουλάχιστον- στον πολιτικό ακτιβισμό, με το μέσο που έχω στη διάθεσή μου φυσικά. Παλιότερα το ίδιο πράγμα θα μπορούσε να γίνεται με κάποιον ο οποίος φώναζε στην πλατεία κρατώντας ένα πλακάτ.
Την υπόλοιπη μπορεί κάποιος να τη διαβάσει εδώ:

Ο Jo Di Graphics λοιπόν κυκλοφόρησε πριν λίγες ώρες και το πρώτο αντι-σποτ για το ΣΥΡΙΖΑ που αφορά τις ερχόμενες εκλογές. Μέσα σε 36 δευτερόλεπτα τα λέει όλα


Επειδή ακούω πολλούς γύρω μου να είναι…αναποφάσιστοι και μάλλον δεν είμαι ό μόνος που έχει αυτή την αίσθηση ο Jo Di Graphics  κυκλοφόρησε ένα χρήσιμο οδηγό για αυτή ακριβώς την κατηγορία (των αναποφάσιστων) που θα βοηθήσει να γίνει η σωστότερη επιλογή.







Σε όσους αρέσει η ιστορία εδώ:




ΠΗΓΗ : popaganda.gr , www.facebook.com/jodigraphics15/timeline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου