Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ







Σήμερα ο γιος μου κλείνει τα 26 του χρόνια. Ανήκει σε μια γενιά που δοκιμάζεται όσο καμία άλλη από την ζωή και το χειρότερο, δεν έχει καμία ευθύνη γι’αυτό. Παρά τις δυσμενείς συνθήκες που άλλοι δημιούργησαν για αυτά τα παιδιά , προσπαθεί να μην το βάλει κάτω. Στα μάτια μου φαντάζει απίστευτος ο τρόπος που προσπαθεί να βρει  μια θέση στο ήλιο. Με έχει ξεπεράσει προ πολλού ,όπως μας έχουν προσπεράσει όλα αυτά τα παιδιά, όλους εμάς που τα βρήκαμε «έτοιμα» και τα παραδώσαμε όλα σε μια «νύχτα». Φοβηθήκαμε. Δεν ξέρω όμως τι. Το πολύ φως και κρυφτήκαμε; ή το σκοτάδι που έρχονταν και παραλύσαμε, μένοντας θεατές της λεηλασίας της ζωής μας; Λίγη σημασία έχει πλέον. Σίγουρα μέσα σε όλα αυτά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Δυστυχώς όμως η Ιστορία δεν γνωρίζει εξαιρέσεις μα γεγονότα.Tο γεγονός είναι οτι όλη αυτή η γενιά στερείται το δικαίωμα στο να ονειρευτεί. Είναι ευτυχής ο άνθρωπος που διδάσκει με το πάραδειγμά του και ένας τέτοιος είναι ο γιός μου, οι αδελφές του και όλη η γενιά του. Ειλικρινά νιώθω πολύ περήφανος που έχω αυτά τα παιδιά δίπλα μου. Χαμηλώνω το βλέμμα μπροστά στον αγώνα τους. Αγώνα αξιοπρεπή και περήφανο. Είμαι πολύ περήφανος που γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους. Ελπίζω σ’αυτή την γενιά. Και της εύχομαι μέσα από τα βάθη της ψυχής μου να μην πιαστεί κορόιδο όπως πιάστηκε η δικιά μου γενιά .

Χρόνια πολλά  Άλεξ.

ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΑΝΕΜΟ 



ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ








1 σχόλιο: