Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ










   Σήμερα είναι η τελευταία μέρα των Αποκριών. Ο Βασιλιάς Καρνάβαλος θα καεί το βράδυ. Μαζί του θα τελειώσουν  οι Αποκριές, θα μας αποχαιρετήσουν και οι μασκαράδες. Οι μάσκες θα βγουν, οι αποκριάτικες στολές θα μαζευτούν για την επόμενη χρονιά και τα αποκριάτικα γλέντια θα λάβουν τέλος.
    Τη Δευτέρα ξεκινά η νηστεία της Σαρακοστής και επανερχόμαστε στην καθημερινότητα, που συμπίπτει με την κατάθεση των νέων μέτρων που θα στείλει η Νέα (;) Κυβέρνηση προς την τρόικα –συγγνώμη- προς τους θεσμούς για έγκριση.


     Δηλώνω πολύ μικρός για να αντιληφθώ τους λεπτούς χειρισμούς που απαιτούνται κατά την διάρκεια μιας σκληρής και γενναίας διαπραγμάτευσης. Ούτε έχω εντρυφήσει  στη Θεωρεία των Παιγνίων. Δεν γνωρίζω καλά καλά σκάκι για να αντιληφθώ την στρατηγική των ανθρώπων που έχουν την ικανότητα να μαντεύουν τις κινήσεις του αντιπάλου και να προηγούνται τουλάχιστον δύο βήματα μπροστά.
      Γνωρίζω όμως να διαβάζω ένα απλό κείμενο μιάμισης σελίδας είτε  είναι προϊόν πολύωρης και εξαντλητικής διαπραγμάτευσης μεταξύ ειδημόνων,είτε είναι μια διασκεδαστική ιστορία επιστημονικής φαντασίας. Στη προκειμένη περίπτωση αναφέρομαι στο κείμενο-συμφωνία του Eurogroup που η σύνταξη του κράτησε σε "αγωνία" την Ευρώπη.
     Θεωρώ ότι είναι ένα κείμενο μνημείο,  γραμμένο από ανθρώπους που διακατέχονται από αποικιοκρατικό  πνεύμα  και οι οποίοι νομίζουν οτι απευθύνονται στο πληθυσμό μιας αποικίας.
      Αισθάνομαι το λιγότερο προσβεβλημένος όταν αυτοί οι τύποι των Βρυξελλών εκφράζουν την εκτίμησή τους στις κυβερνήσεις της Ελλάδας για τις προσπάθειες για προσαρμογή που κατέβαλαν τα τελευταία χρόνια. Εννοούν αυτές τις κυβερνήσεις, που πριν λίγες βδομάδες μαύρισε ο Ελληνικός Λαός και πολλά από τα μέλη τους ακόμα και τον πρώην πρωθυπουργό τον πέταξε εκτός Κοινοβουλίου. Άρα προκλητικά, τα παλικάρια των Βρυξελλών αδιαφορούν για την λαϊκή θέληση και ετυμηγορία την οποία, για να το πω ευγενικά ,την γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια.
     Το κείμενο ξεκινά με την παρακάτω πρόταση:

«Το Eurogroup επαναλαμβάνει τις εκτίμησή του για τις αξιοσημείωτες προσπάθειες προσαρμογής που έχουν αναληφθεί από την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό κατά τα τελευταία χρόνια.»

The Eurogroup reiterates its appreciation for the remarkable adjustment efforts undertaken by Greece and the Greek people over the last years.
       
Εδώ σταματάει και ο σχολιασμός μου,γιατί το εξοργιστικό αυτό κείμενο όσο προχωράει τόσο προσβάλει βάναυσα την νοημοσύνη μου και την αξιοπρέπεια μου.
Αν κάποιοι  αισθάνονται περήφανοι για αυτό το κείμενο τι να πω…
Ή μας δουλεύουν ή ζουν σε κάποιο παράλληλο Σύμπαν. 

    Ίσως  πάλι εγώ ,να μην καταλαβαίνω όπως προείπα από  λεπτούς χειρισμούς....ίσως... είμαι ένας μικρός ιθαγενής σε μια αποικία του Νότου που ενώ γίνονται όλα αυτά για το καλό μου, εγώ δεν είμαι σε θέση να καταλάβω ....ίσως....να πρέπει να με παρατήσουν στην τύχη μου, γιατί 5 χρόνια τώρα με υποβάλουν σε "θεραπείες" σωτηρίας, αλλά η κατάστασή μου συνεχώς χειροτερεύει. Ίσως πάλι θα πρέπει να τους στείλω από εκεί που 'ρθανε....είμαι σε δίλημμα...

Τέλος στους ιθαγενείς της μικρής μου πατρίδας εύχομαι

Καλή Σαρακοστή και Καλή Ανάσταση προπαντός ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!


       

    Ολόκληρο το κείμενο εδώ:
       
     http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/eurogroup-ayto-einai-to-keimeno-ths-symfwnias.3317501.html 

ΠΗΓΉ: το κείμενο το βρήκα στο news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου