Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία. Φαντάζει ως
το πιο σύντομο ανέκδοτο. Εδώ και πολλές δεκαετίες πολλοί αυτοπροσδιοριζόμενοι και αυτόκλητοι κριτές-τιμητές
της σύγχρονης Ελλάδας(δημοσιογράφοι, συγγραφείς,
τηλεοπτικοί μαϊντανοί, νεοταξίτες πολιτικοί ) κατάφεραν να περάσουν μια στρεβλή εικόνα για
τον Έλληνα, στον οποίο έβλεπαν μόνο τα μειονεκτήματα του, τα οποία τις περισσότερες
φορές τα μεγέθυναν ,ηθελημένα,σε υπερβολικό βαθμό.
Ταυτόχρονα αποσιωπούσαν κάθε
προσπάθεια που γίνονταν σε διάφορους τομείς όπως π.χ. στη βιομηχανία. Μέγας συνεργός
σε αυτή την αντεθνική προσπάθεια το ίδιο το ελληνικό κράτος με την γραφειοκρατία
και την πολιτική που ακολούθησε στον τομέα της επιχειρηματικότητας .
Έκανε
τα πάντα ώστε να γίνει πεποίθηση η ηττοπαθής ιδέα που ορίζεται επιγραμματικά
στη φράση: «δεν είμαστε ικανοί να παράγουμε
ούτε καρφίτσα».
Έτσι φτάσαμε
σήμερα να έχουμε γίνει τα «τσουλάκια» της Ευρώπης, που ως άλλοι πρεζάκηδες
παρακαλάμε για την δόση, η οποία δόση μας οδηγεί μαθηματικά στον εθνικό αφανισμό.
Είναι θλιβερό να διασύρεται κάθε τόσο ένας ολόκληρος λαός και στο όνομα κάποιας
δόσης πέντε χρόνια τώρα, να αργοπεθαίνει.
Ο Έλληνας
πολίτης έγινε πλέον το πιο σύντομο ανέκδοτο.
Έγινε ανέκδοτο γιατί δεν του
αναγνωρίστηκε -από τους «εταίρους» - η λαϊκή βούληση, δεν του αναγνωρίζονται
βασικά ανθρώπινα δικαιώματα όπως η πρόσβαση στην Υγεία ,στη Παιδεία ,στην Εργασία.
Τον πιέζουν να βγάλει στο σφυρί για να τα πάρουν για μια μπουκιά ψωμί υποδομές
και δίκτυα (ενέργεια ,λιμάνια,αεροδρόμια)
καθώς και εθνική γη (νησιά,Ελληνικό,κλπ).
Όλα αυτά στο όνομα ενός χρέους που
ουδέποτε δημιουργήσαμε σαν λαός αλλά που φρόντισαν τα σύγχρονα γερμανοτσολιαδάκια να
μας πείσουν ότι «μαζί τα φάγαμε».
Έτσι λοιπόν
σήμερα κόντρα στην ηττοπάθεια των καιρών
και στα ψέματα αυτών που έφεραν τη χώρα σε αυτό το χάλι, αποφάσισα να
αναδημοσιεύσω την εργασία του Λεονάρδου Μπήτρου για την Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία.
Μέσα από τα άρθρα θα εμφανιστεί μια άλλη Ελλάδα. Μια Ελλάδα που σ' αυτή πρέπει να
ζούμε και αυτή πρέπει ν΄αναζητούμε. Την Ελλάδα του ανήσυχου πνεύματος, της αναζήτησης
, της εφεύρεσης, της δημιουργίας.
Διαβάζοντας
το πρώτο άρθρο θα διαπιστώσετε, ίσως με έκπληξη, ότι το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο
κατασκευάστηκε το 1918-1920, από τον Νίκο Θεολόγο ,μόλις 8 χρόνια μετά από το
περίφημο Ford T- model , που θεωρείται η αφετηρία της σύγχρονης
αυτοκινητοβιομηχανίας. Επίσης θα διαβάσετε ότι υπήρχαν πάνω από 40 εταιρείες-κατασκευαστές
που όλες όμως έκλεισαν γιατί δεν άντεξαν τον ανταγωνισμό ή κάποιοι έβαλαν το
χεράκι τους για να κλείσουν.
Τέλος θα
περίμενε κάποιος ότι όλα πλέον ανήκουν στο παρελθόν αφού η ιστορία της ελληνικής
Αυτοκινητοβιομηχανίας σταματά κάπου στο 1995. Είναι όμως έτσι ή υπάρχουν ακόμα άνθρωποι
με τεράστια θέληση που πραγματοποιούν τα οράματά τους ;
Διαβάστε
με προσοχή τα παρακάτω άρθρα και θα σας λυθούν οι απορίες.
ΠΗΓΗ: www.offroader.gr
Τι να πεί κανείς,μιά ζωή πολιτικοί νάνοι διοικούσαν αυτό τον πολύπαθο τόπο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τον έφεραν σ'αυτό το χάλι.