Στο ΠΑΣΟΚ
επιμένουν προκλητικά και αεροπορικά . Τώρα στο νέο σποτ τολμάνε και μιλάνε για νέο "σχέδιο πτήσης" που χρειάζεται η χώρα .
(Σ.Σ. Αν δεν εμφανιστεί πληκτρολογήστε στο you tube,στην αναζήτηση :ΝΕΟ ΣΠΟΤ ΠΑΣΟΚ.)
Ας δούμε
τι σχέδιο πτήσης ακολούθησαν με τα 4 Α-340 της Ολυμπιακής που τα έβγαλαν προς πώληση
μετά το κλείσιμο της εταιρείας. Θα ήταν άδικο σ' αυτό το σημείο να μη τονίσω ότι στην ιστορία που θα ακολουθήσει δεν πρέπει να ξεχνάμε τον κυβερνητικό εταίρο του ΠΑΣΟΚ, την ΝΔ καθώς και τον Γιώργο Παπανδρέου που ηγείτο του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης τη διετία 2009-2011 ,αφού μαζί μεθόδευσαν το κλείσιμο της Ολυμπιακής (περιουσία του Ελληνικού λαού)δηλώνοντας ότι δεν μπορούσαν να την ελέγξουν λειτουργικά και φυσικά μαζί διαχειρίστηκαν τα 4 σύγχρονα αεροπλάνα,επίσης περιουσία του Ελληνικού λαού που τα δύο εκ των οποίων δεν κατάφεραν να τα πουλήσουν 5 χρόνια τώρα. Επειδή έρχονται εκλογές θα θέσω ένα ερώτημα ,καθόλου ρητορικό.
Πως είναι δυνατόν κόμματα που δεν μπορούν να διαχειριστούν μια εταιρία και πολύ περισσότερο 4 αεροπλάνα, έχουν το θράσος να ζητάνε από τον Ελληνικό λαό την ψήφο του, για να διαχειριστούν τις τύχες του και την χώρα; Ποίοι είναι αυτοί που θα τους ψηφίσουν και πόσο υπεύθυνοι αισθάνονται έναντι των συμπολιτών τους και της Πατρίδας;
Αλλά ας ξεκινήσω την πικρή ιστορία των 4 αεροπλάνων.
Πως είναι δυνατόν κόμματα που δεν μπορούν να διαχειριστούν μια εταιρία και πολύ περισσότερο 4 αεροπλάνα, έχουν το θράσος να ζητάνε από τον Ελληνικό λαό την ψήφο του, για να διαχειριστούν τις τύχες του και την χώρα; Ποίοι είναι αυτοί που θα τους ψηφίσουν και πόσο υπεύθυνοι αισθάνονται έναντι των συμπολιτών τους και της Πατρίδας;
Αλλά ας ξεκινήσω την πικρή ιστορία των 4 αεροπλάνων.
Ως γνωστό
η Ολυμπιακή έκλεισε το Σεπτέμβριο του 2009. Τα 4 airbus A-340 ηλικίας μόλις 10 ετών περιήλθαν
στην κατοχή του ελληνικού δημοσίου που ανέλαβε να τα πουλήσει. Τα τραγικά λάθη της
τελευταίας διοίκησης της Ολυμπιακής και η ολιγωρία του Υπουργείου Μεταφορών στάθηκε
η αιτία να αφαιρεθεί η πλοϊμότητα από τα αεροσκάφη αφού η ΥΠΑ με το κλείσιμο της
εταιρείας αφαίρεσε και τις άδειες λειτουργίας και συντήρησης από την Ολυμπιακή.
Ένας λογικός άνθρωπος μέσης νοημοσύνης θα μπορούσε να σκεφτεί ότι τα αεροπλάνα
θα έπρεπε να είχαν πουληθεί λίγο πριν
κλείσει η εταιρεία, όταν ήταν ακόμα πλόιμα. Θεωρώ ότι μάλλον δεν θα είχε άδικο.
Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος είναι ευνόητο ότι πιάνει πολύ μικρότερη τιμή στην αεροπορική αγορά.
Να σημειωθεί εδώ οτι ο μέγας "σωτήρας" Βγενόπουλος δεν πήρε κανένα αεροπλάνο της Ολυμπιακής και είχε το λόγο του όπως αποδείχτηκε μετά 5 χρόνια που η Olympic air απορροφήθηκε από την ανταγωνίστρια της ....Aegean.
Ένα μη πλόιμο αεροσκάφος είναι ευνόητο ότι πιάνει πολύ μικρότερη τιμή στην αεροπορική αγορά.
Να σημειωθεί εδώ οτι ο μέγας "σωτήρας" Βγενόπουλος δεν πήρε κανένα αεροπλάνο της Ολυμπιακής και είχε το λόγο του όπως αποδείχτηκε μετά 5 χρόνια που η Olympic air απορροφήθηκε από την ανταγωνίστρια της ....Aegean.
Μετά από
τρεις άγονους διαγωνισμούς η αρχική τιμή πώλησης έπεσε από τα 180 εκ. ευρώ στα 40 εκ. ευρώ.
Σαν να
μην έφτανε αυτό η αγοράστρια εταιρεία τελικά αγόρασε μόνο τα δύο με την μισή
τιμή(20 εκ.
ευρώ) και άφησε τα άλλα δύο, γιατί λόγω της μακροχρόνιας ακινησίας, όπως επικαλέστηκε, στάθηκε ασύμφορη
η αγορά τους.
Τα δύο
που αγόρασε τα απογύμνωσε από μηχανές και συστήματα που είχαν κάποια αξία και
τα κουφάρια τα διάλυσε και τα διέθεσε προς ανακύκλωση.
Τα δύο
αεροπλάνα που δεν πουλήθηκαν περιήλθαν στο ΤΑΙΠΕΔ και παραμένουν να σαπίζουν
στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» περιμένοντας τον υποψήφιο…αγοραστή.
Εδώ πρέπει
να σημειωθεί ότι κάποια στιγμή είχε ενδιαφερθεί σύμφωνα με δημοσιεύματα και το
μεταφέρω με επιφύλαξη, η Πολεμική Αεροπορία ,προκειμένου να τα μετατρέψει σε
αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού για τα μαχητικά αεροσκάφη , αλλά η σκέψη δεν
προχώρησε.
Τα
αεροπλάνα αυτά λοιπόν όχι μόνο δεν πουλήθηκαν αλλά επιβαρύνουν το Ελληνικό Δημόσιο
δηλαδή τις τσέπες μας με 219.500 ευρώ το χρόνο για να διατηρηθούν σε καθεστώς
ακινησίας σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή όπως αναφέρουν δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας πριν λίγους μήνες.
Επίσης πρέπει
να υπολογιστεί και το μηνιαίο ενοίκιο που καταβάλλεται στον Αερολιμένα για το χώρο
στάθμευσης των αεροπλάνων που ανέρχεται στα 30000 ευρώ, σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα.Κατά τις εκτιμήσεις ειδικών δύσκολα θα ξεπεράσει η πώλησή τους,πλέον,την τιμή των 9 εκ.ευρώ
Αν όλα
αυτά μοιάζουν με ιστορίες επιστημονικής φαντασίας που δεν μπορούν να γίνουν
πιστευτές παραθέτω τις πηγές μου, δηλ. τα δημοσιεύματα από εφημερίδες και ηλεκτρονικές σελίδες που ασχολήθηκαν κατά καιρούς με το θέμα.Αφού τα ερεύνησα και τα μελέτησα τα συμπύκνωσα στο παραπάνω κείμενο. Όποιος όμως έχει την όρεξη και γερό στομάχι μπορεί να τα
διαβάσει με την ησυχία του,στο τέλος του άρθρου .
Κλείνοντας
λοιπόν αυτό το μικρό άρθρο θα έλεγα εκεί στο ΠΑΣΟΚ ότι το καλύτερο που έχουν να
κάνουν είναι να σιωπούν και να μη μιλάνε για σχέδια πτήσεων και χαμένες πορείες
και να παρακαλάνε η «τυφλή» να παραμείνει και κουφή.
Οι πηγές
http://www.defencenet.gr/defence/o/30955
οι τιμές της αγοράς για Α-340 2 ετων πιο ΠΑΛΙΩΝ από αυτά της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ. (χωρίς σχόλια) το 2012. πηγή :exomatiakaivlepo.blogspot.gr. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου