Τις τελευταίες μέρες κάνει το γύρω του διαδικτύου μια είδηση γύρω από την ανακαίνιση του περίφημου σήματος του πάλαι ποτέ Εθνικού Αερομεταφορέα , της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, που βρίσκεται επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, εντός του Δήμου Αργυρούπολης-Ελληνικού.
Ο δήμαρχος της πόλης ο οποίος εκλέχτηκε υποστηριζόμενος άτυπα από το ΠΑΣΟΚ και την Νέα Δημοκρατία αποφάσισε να ξαναδώσει ζωή στο ξεχασμένο σήμα της ιστορικής Ολυμπιακής.
Προφανώς μπροστά στο ψηφοθηρικό όφελος ξέχασε ότι ένα από τα κόμματα που τον στήριξε, η Νέα Δημοκρατία, έκλεισε οριστικά και αμετάκλητα τον Εθνικό Αερομεταφορέα το 2009. Αλλά μαζί με τον δήμαρχο έχουν κοντή μνήμη και πολλοί άλλοι που μεταδίδουν την είδηση της "νεκρανάστασης" ενός διαφημιστικού σήματος. Έχουν ξεχάσει τον πόλεμο που έκαναν μέσω συκοφαντικών δημοσιευμάτων στην πολύπαθη εταιρεία. Έχουν ξεχάσει τους λιβέλους περί των μισθολογικών ρετιρέ, των τεμπέληδων υπαλλήλων, των κάκιστων υπηρεσιών, τον προκλητικών προνομίων, του κρατικού μονοπωλίου.
Ας απολαύσουμε τι δηλώνει ο ξεχασιάρης δήμαρχος για την Ολυμπιακή σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας Καθημερινή:
«Το σήμα της Ολυμπιακής αποτελεί ένα τοπόσημο όχι μόνο για την πόλη μας αλλά και για ολόκληρη την Αθήνα, καθώς αποτελεί από το 1966 έως και σήμερα σημείο αναφοράς για τους πολίτες ολόκληρης της Αθήνας», λέει ο Γιάννης Κωνσταντάτος, ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης, που ανέλαβε την πρωτοβουλία για την αποκατάσταση αυτού του αστικού εμβλήματος. Μισός αιώνας παρουσίας σε μία λεωφόρο που τη δεκαετία του ’60 (με τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Ελληνικό) ήταν από μόνη της αξιοθέατο και προκαλούσε θαυμασμό. Ακούγεται περίεργο για τα σημερινά δεδομένα ότι η Βουλιαγμένης εκπροσωπούσε την πρόοδο του τεχνικού πολιτισμού στην Αθήνα πριν από 50 χρόνια. «Πριν από περίπου δυόμισι χρόνια παραλάβαμε από την προηγούμενη διοίκηση του δήμου μια διαλυμένη και παρηκμασμένη πόλη», λέει ο Γιάννης Κωνσταντάτος. «Ανάμεσα στις προεκλογικές μας δεσμεύσεις για αναγέννηση της πόλης, που ήδη υλοποιούνται, ήταν και η ανακαίνιση του σήματος της Ολυμπιακής, γιατί πρώτα από όλα ο ίδιος ο πολίτης ήθελα να το βλέπει καθαρό και φωτεινό. Ως Ελληνας, όμως, ένιωθα την ανάγκη να τονίσω την ιστορικότητα του εθνικού αερομεταφορέα που μας ταξίδευε σε όλες τις ηπείρους και τις χώρες του κόσμου». (Η υπογράμμιση δική μου)
Θα ήθελα να θυμίσω στον δήμαρχο(που μεταξύ άλλων έχει χρηματίσει και μετακλητός υπάλληλος στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Α. Μαντέλη ,ΦΕΚ 32 τομ. Γ 17/2/2000) αλλά και σε όλους τους άλλους που χύνουν "κροκοδείλια δάκρυα", ότι επί πρωθυπουργίας Κ. Μητσοτάκη το 1990 ξεκίνησε το σχέδιο εξόντωσης της Ολυμπιακής και η προκλητική ευμενής μεταχείριση μιας μικρής ιδιωτικής εταιρείας, της AEGEAN, που "συμπτωματικά" άνηκε στον κουμπάρο του Μητσοτάκη κ. Βασιλάκη.
Τον ρόλο του εκτελεστή ανέλαβε ένας νεαρός κρητικός (τι σύμπτωση και αυτή) ευρωβουλευτής της ΝΔ ο κ. Χατζηδάκης, ο οποίος με συνεχείς ερωτήσεις προς το ευρωκοινοβούλιο κατηγορούσε τον Εθνικό Αερομεταφορέα για παράνομες επιδοτήσεις και αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι της εταιρείας του κ. Βασιλάκη. Ταυτόχρονα οι Έλληνες πολίτες βομβαρδίζονταν σχεδόν καθημερινά με αρνητικά δημοσιεύματα για την Ολυμπιακή από όλα σχεδόν τα ΜΜΕ έντυπα και ηλεκτρονικά.
Παράλληλα στην Ε.Ε. βρισκόταν σε εξέλιξη ένας υπόγειος πόλεμος μεγάλων αερομεταφορέων για το ποιος θα επικρατήσει σε παγκόσμιο επίπεδο.Οι Γερμανοί(πάλι αυτοί;) οι Βρετανοί και οι Γάλλοι ήταν οι μεγάλοι παίκτες που διεκδικούσαν την μερίδα του λέοντος στην αεροπορική αγορά και εποφθαλμιούσαν τα μερίδια των μικρότερων εθνικών αερομεταφορέων.Φυσικά το γεγονός αυτό σχεδόν αποκρύφτηκε από τους Έλληνες.
Όπως καταλαβαίνετε οι ερωτήσεις του ευρωβουλευτή της ΝΔ ήταν το βούτυρο στο ψωμί των μεγάλων που κινούσαν τα νήματα.Τα πρώτα πρόστιμα δεν άργησαν να έρθουν και μαζί με αυτά τα προγράμματα εξυγίανσης της Ολυμπιακής που η σχεδίαση τους, από ξένους "οίκους" δεν διέφεραν πολύ από τα μνημόνια που επιβάλλουν στην Ελλάδα οι "δανειστές" όπως επίσης και το αποτέλεσμα. Το μόνο που άλλαζε ήταν οι λέξεις "εξυγίανση" στην περίπτωση της Ολυμπιακής ,"ανάπτυξη" στην περίπτωση της Ελλάδας. Ο στόχος όμως ήταν ο ίδιος:άμεση διάλυση.
Το έργο συνεχίστηκε και με το ΠΑΣΟΚ και τον Πάγκαλο να αναλαμβάνει εργολαβικά τη δυσφήμιση της Ολυμπιακής και των εργαζομένων σ΄αυτήν.Ο δε Μαντέλης ανέλαβε τη σκυτάλη της "εξυγίανσης". Για να μη μακρηγορώ φτάσαμε στο 2009 και επιτέλους ο Χατζηδάκης ως υπουργός Μεταφορών πια έκλεισε την Ολυμπιακή. Στις 30 Σεπτεμβρίου του 2009 ήταν η τελευταία μέρα λειτουργίας του Εθνικού Αερομεταφορέα. Το κλείσιμο έγινε δε με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αδύνατο να ξαναλειτουργήσει. Μια αεροπορική εταιρεία 57 χρόνων έκλεισε οριστικά.Μαζί της χάθηκε ακαριαία όλη η συσσωρευμένη αεροπορική εμπειρία αλλά και η τεχνογνωσία (know how).Ίσως το μεγαλύτερο βιομηχανικό και τεχνολογικό έγκλημα που διαπράχθηκε ποτέ στην Ελλάδα.Μαζί με αυτά κόπηκε και αεροπορικός ομφάλιος λώρος των Ελλήνων της Διασποράς με την μάνα πατρίδα.
Η Ελλάδα έσβησε από τον αεροπορικό χάρτη. Τότε άκουγα τους συμπολίτες μου να μιλούν με ανακούφιση για το κλείσιμο της Ολυμπιακής που επιβάρυνε τους φορολογουμένους , άρα την τσέπη τους . Μιλούσαν με θαυμασμό για τον ελεύθερο ανταγωνισμό και τον νέο Ωνάση ,τον μακαρίτη Βγενόπουλο, που με το σλόγκαν "η Ελλάδα ψηλά" θα απογείωνε την Olympic Air , που ψευδεπίγραφα ονομάζουν Ολυμπιακή.Αυτά τους έλεγαν αυτά πίστευαν τότε.
Σήμερα 7 χρόνια και 8 μήνες από το κλείσιμο της Ολυμπιακής, το μονοπώλιο είναι ιδιωτικό, τα εισιτήρια για ακριτικούς προορισμούς ακριβότερα από τους διεθνείς, η Aegean είναι μια περιφερειακή εταιρεία που εξυπηρετεί το δίκτυο της Γερμανικής Luftahansa, ("συμμαχία" το ονομάζουν για να μην ξυπνούν τα κορόιδα) , τα περιφερειακά αεροδρόμια φιλέτα ανήκουν στο Γερμανικό δημόσιο, το οποίο για να τα αγοράσει δανείστηκε τα χρήματα από τις ελληνικές τράπεζες(δηλ. από εμάς), το αεροπορικό επάγγελμα έχει σχεδόν εξαφανιστεί το δε Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος που βρίσκεται στο κομβικότερο σημείο της Αν. Μεσογείου υπολειτουργεί. Α ξέχασα! υπάρχει και αυτή η "μαϊμού" Ολυμπιακή. Αυτή την εξαγόρασε ο Βασιλάκης!!! Βέβαια...και την μετέτρεψε σε ένα μικρό ΚΤΕΛ (οι άνθρωποι της αεροπορίας καταλαβαίνουν τι λέω), αφού πετάει μόνο σε τοπικούς προορισμούς και μάλιστα σε λιγότερους από αυτούς που πήγαινε η ΤΑΕ πριν 60 χρόνια.
Σήμερα όλοι αυτοί που αναπολούν με νοσταλγία την άλλοτε κραταιά εταιρεία των πέντε ηπείρων καλά θα κάνουν να σιωπούν και να ετοιμάζονται να ξαναζήσουν το "έργο", αυτή τη φορά με την ίδια την πατρίδα μας ως πρωταγωνίστρια.
Φαρισαϊσμός και νεκροφιλία. Αίσχος!!
Η απόφαση της αποκαταστασης του Σήματος της Ολυμπιακής Αεροπορίας ειναι απόφαση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1755001024811407&id=100009045788146