Πέθανε από καρδιακή ανακοπή ο Ανδρέας Βγενόπουλος, ιδρυτής του Ομίλου της Marfin Investment Group (MIG) και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ «σήμερα Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016 στις 03.30 το πρωί απεβίωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Ανδρέας Βγενόπουλος από καρδιακή ανακοπή».
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι με βαθιά οδύνη το Διοικητικό Συμβούλιο της Marfin Investment Group (MIG) ενημερώθηκε για τον θάνατο του ιδρυτή του Ομίλου Ανδρέα Βγενόπουλου.
Αυτή η είδηση εμπλουτισμένη με ένα μικρό βιογραφικό του εκλιπόντος κάνει το γύρω του διαδικτύου. Έτσι γράφτηκε το τέλος μιας αμφιλεγόμενης προσωπικότητας που απασχόλησε το δημόσιο βίο για πάνω από μια 20ετία.
Τα έργα και ημέρες του μακαρίτη πλέον Ανδρέα Βγενόπουλου είναι λίγο πολύ γνωστά. Στη μνήμη μου όμως θα μείνει ως ο άνθρωπος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διάλυση του Εθνικού Αερομεταφορέα και κατ΄επέκταση στον μαρασμό της Ελληνικής Πολιτικής Αεροπορίας.
Φορώντας το προσωπείο του σωτήρα του Εθνικού Αερομεταφορέα και συνεπικουρούμενος από τα "κανάλια" παρουσιάστηκε ως "από μηχανής Θεός" να αγοράσει την Ολυμπιακή Αεροπορία την άνοιξη του 2009. Τότε ο παρουσιαζόμενος ως νέος Ωνάσης και ως ο Έλληνας Μπερλουσκόνι, βγήκε δυνατά στο προσκήνιο των αερομεταφορών δηλώνοντας ότι θα ξαναφέρει την Ολυμπιακή Αεροπορία στη θέση που της ανήκει. Τότε ο κοσμάκης που αρέσκεται να τρώει σανό, αποθέωνε το Βγενόπουλο, που στα μάτια του φάνταζε σχεδόν σαν τον αναστημένο Μαρμαρωμένο Βασιλιά που μόνο καλό θα έκανε στη χώρα. Φυσικά πέρα από την έμφυτη τάση κατανάλωσης σανού υπάρχει και η έμφυτη τάση της αμνησίας αφού ξεχάστηκαν πολύ γρήγορα τα παιγνίδια που είχαν παιχτεί με την πώληση των μετοχών του ΟΤΕ.
Ο μακαρίτης λοιπόν, αφού έταξε λαγούς με πετραχήλια φρόντισε να στελεχώσει την νέα εταιρεία με εργαζόμενους από την παλιά Ολυμπιακή . Παράλληλα άνοιξε γραφεία επί της Βάρης-Κορωπίου κοντά στο αεροδρόμιο όπου θα μπορούσαν οι εργαζόμενοι της παλιάς εταιρείας και όσοι άλλοι ήθελαν να καταθέσουν το βιογραφικό τους και να δώσουν συνέντευξη για να αξιολογηθούν από πρώην συναδέλφους τους που μέχρι λίγες μέρες πριν δούλευαν μαζί. Να σημειωθεί ότι αυτό συνέβαινε ενώ βρισκόταν ακόμα σε λειτουργία ο πολύπαθος Εθνικός Αερομεταφορέας. Μια ιστορική και πολύ σημαντική εταιρεία έκλεινε μετά από 57 χρόνια ζωής αλλά τότε κανείς δεν νοιάζονταν. Να σημειώσω εδώ ότι ο μακαρίτης με περισσή αλαζονεία καταφέρθηκε εναντίον των υπαλλήλων της Ολυμπιακής που δεν παραμυθιάστηκαν από τον "νέο Ωνάση" , χαρακτηρίζοντάς τους ως βολεμένους δημοσίους υπαλλήλους και έμμεσα φυγόπονους. Εξαίροντας παράλληλα του υπαλλήλους εκείνους που επάνδρωσαν την νέα εταιρεία και που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να στηθεί. Όμως σε λιγότερο από 3 χρόνια "φουσκωτοί" υπάλληλοι της MIG θα πετάξουν σχεδόν με βία τους περισσότερους από τους λαμπρούς υπαλλήλους εκτός αεροδρομίου. Σήμερα μετά από 6,5 χρόνια η εταιρεία των 7 θαλασσών και των 5 ηπείρων που υπόσχονταν ο εκλιπών, έχει λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ (πρόδρομος της Ολυμπιακής) το 1957. Όπως χαρακτηριστικά λένε στην αεροπορική πιάτσα η Olympic Air (και όχι Ολυμπιακή όπως κάποιοι θέλουν να λένε για κοροϊδεύουν τον κόσμο) μοιάζει πλέον με ΚΤΕΛ. Έχει πλέον συγχωνευθεί με την Aegean δημιουργώντας ένα ιδιωτικό μονοπώλιο(ο Χατζηδάκης μεθόδευσε το κλείσιμο της Ολυμπιακής με βασικό επιχείρημα οτι ήταν... μονοπώλιο) . Η Aegean,εταιρεία -σκάνδαλο που στήθηκε για να υπάρχει εναλλακτική εταιρεία όταν έκλεινε η Ολυμπιακή είναι μια περιφερειακή εταιρεία, υποτελής στους Γερμανούς της Lufthansa δηλ του γερμανικού δημοσίου. Μέσω της συμμαχίας (έτσι πια λέγονται τα καρτέλ)Star Alliance.
Η τεχνική βάση της Ολυμπιακής διαλύθηκε τα πανάκριβα σύγχρονα υπόστεγα εγκαταλείφθηκαν και σαπίζουν ενώ η συσσωρευμένη τεχνογνωσία που κτίστηκε για πάνω από 60 χρόνια χάθηκε αμετάκλητα στις 29/9/2009,αφού η νέα εταιρεία του μακαρίτη δεν άφησε τίποτε όρθιο. Ο ιστορικός του μέλλοντος θα χαρακτηρίσει το κλείσιμο της τεχνικής βάσης ως το χειρότερο βιομηχανικό έγκλημα που έχει συμβεί μεταπολεμικά στην Ελλάδα.
Έτσι σήμερα όλα στις "ελληνικές" αερομεταφορές είναι γερμανικά ,έμμεσα (βλεπε Star alliance) και άμεσα (βλέπε την πώληση αεροδρομίων φιλέτων στην Fraport δηλ. στο γερμανικό δημόσιο.)
Γερμανικός είναι πλέον και ο ΟΤΕ. Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε.
Λένε λανθασμένα πολλοί, παρανοώντας και παραφράζοντας το εδάφιο των Γραφών : "Ο νεκρός δεδικαίωται"
("ο αποθανών δεδικαίωται από της αμαρτίας" )(Ρωμ.6,7)
Καμιά δικαίωση για καμιά αμαρτία. Όπως ορθά λέει και η παραπάνω Προς Ρωμαίους επιστολή στην οποία ανήκει το παραπάνω εδάφιο .
Σ.Σ.
Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το κείμενο είναι συμβολικές και έχουν να κάνουν με την εικόνα των αερομεταφορών στην Ελλάδα . Μια εικόνα που διαμορφώθηκε από το 2009 με το κλείσιμο της Ολυμπιακής μέχρι τις ημέρες μας.
Η διάλυση του αεροσκάφους 4ης γενιάς γίνεται μπροστά από τα εγκαταλειμμένα υπόστεγα της πρώην τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής. Από τόπος συντήρησης και ανανέωσης της πτητικής ικανότητας των αεροσκαφών μετατράπηκε σε διαλυτήριο.
Το παραπάνω αεροπλάνο που πλέον είναι παλιοσίδερα όπως παραδόθηκε το 2009 από την "κακή Ολυμπιακή στο ελληνικό Δημόσιο" |
Πολύ σωστά αυτά που γράφεις Γιώργο αλλά οταν άκουσα την είδηση του θανάτου του .... μου ηρθε αμέσως στο μυαλό καταρχην οτι σε αυτόν οφειλόταν ο " θάνατος " της ΟΑ και το ξεπούλημα του ΟΤΕ αλλα και οτι τρεις ανθρώποι-εργάζομενοι κάηκαν ζωντανοί επειδή η διεύθυνση υπο τον Βγενόπουλο τους κλείδωσε τις πόρτες και δεν ξόδεψε τιποτα από τα λεφτά που έκλεψε , για να φτιάξει πόρτες ασφαλείας και εξόδους κινδύνου στην τραπεζά του που θα εσωζαν αυτούς τρεις ανθρώπους- εργαζόμενους .
ΑπάντησηΔιαγραφή