Τρίτη 19 Απριλίου 2016

KEEF: ΜΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ













Ποιος θα ήθελε άραγε να μην έχει καθόλου προσωπική ζωή. Να είναι αναγκασμένος να ενσαρκώνει ένα είδωλο και δεκάδες να παρακολουθούν το κάθε του βήμα; Πως θα αισθάνονταν κάποιος αν βρισκόταν επί 10 χρόνια στην κορυφή ενός μακάβριου Top-10 που αφορά την λίστα  10 διασήμων που έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πεθάνουν μέσα στο χρόνο; Ποια είναι η αίσθηση που έχεις αν σε αντιμετωπίζουν σαν προϊόν που φέρνει χρήμα; Τι σημαίνει να είσαι λαϊκός ήρωας-ρεμάλι ; Μπορεί κάποιος να επιβιώσει κάτω από αυτές τις συνθήκες και ταυτόχρονα να κάνει αυτό που θέλει; Τελικά πόσο μεγάλη απάτη είναι το ροκ΄ν΄ρολ;
Ας δούμε τι αφηγείται αλλά και πως απαντά ένας ροκ ΄ν΄ ρολ μύθος:


«Δεν μπορώ να ξεδιαλύνω τα όρια μέχρι που έπαιξα εσκεμμένα το ρόλο που είχε γραφτεί για μένα. Εννοώ, το δαχτυλίδι – νεκροκεφαλή, το σπασμένο δόντι, το μαύρο κολ γύρω από τα μάτια. Μήπως η ευθύνη ήταν μισή δική μου και μισή δική τους; Πιστεύω ότι με κάποιον τρόπο η περσόνα σου, η εικόνα σου, αυτό που ο κόσμος έχει μάθει να πιστεύει για σένα, σε ακολουθεί σαν σιδερένια μπάλα με αλυσίδα δεμένη στο πόδι σου. Ακόμα πιστεύουν ότι είμαι ένας τελειωμένος τζάνκι. Κι εγώ έχω σταματήσει την πρέζα εδώ και 30 χρόνια! Αλλά η δημόσια εικόνα σου είναι σαν σκιά. Ακόμα και όταν ο ήλιος πέφτει, τη σκιά σου τη βλέπεις. Νομίζω ότι κατά ένα μέρος οφείλεται στο ότι προσπαθείς τόσο πολύ να δείχνεις ότι είσαι το πρόσωπο της δημόσιας εικόνας σου, που τελικά γίνεσαι αυτό το πρόσωπο, τουλάχιστον μέχρι το βαθμό που το αντέχεις. Τελικά καταλήγεις να είσαι μια παρωδία αυτού που νόμιζες παλιά ότι είσαι. Είναι αναπόφευκτο.
Υπάρχει κάτι μέσα μου που με κάνει να θέλω να ξυπνήσω το ίδιο το «κάτι» και στους άλλους ανθρώπους, επειδή ξέρω ότι όλοι έχουν. Έχω ένα δαίμονα μέσα μου, και υπάρχει ένας δαίμονας μέσα στον καθένα μας. Και η ανταπόκριση που εισπράττω είναι απίστευτα γελοία-μου στέλνουν φορτηγά ολόκληρα με νεκροκεφαλές για να μου ευχηθούν. Τη λατρεύει αυτή την εικόνα ο κόσμος. Έτσι με φαντάστηκαν, έτσι με έφτιαξαν, ο λαός εκεί έξω έφτιαξε ένα λαϊκό ήρωα. Να ΄ναι καλά οι άνθρωποι. Κι εγώ με τη σειρά μου θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να ικανοποιήσω τη φαντασία τους. Με θέλουν να κάνω πράγματα που αυτοί οι ίδιοι δεν μπορούν. Γιατί πρέπει να κάνουν τη δουλειά που κάνουν, γιατί πρέπει να ζήσουν τη ζωή που ζουν, γιατί είναι πωλητές σε ασφαλιστικές εταιρείες…Και την ίδια στιγμή μέσα τους μαίνεται ένας Κιθ Ριτσαρντς. Όταν σε έχουν ονομάσει λαϊκό ήρωα, αυτό σημαίνει ότι το σενάριο για σένα είναι ήδη γραμμένο και καλά θα κάνεις να το εκπληρώσεις. Εγώ έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Δε θα ήταν υπερβολή να πω ότι κυρίως έζησα σαν παράνομος. Και τα κατάφερα! Κι ας ήξερα ότι ήμουν στο μάτι του κυκλώνα, με κυνηγούσαν όλοι.
Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να ανακαλέσω τα πάντα, να μετανοήσω, και όλα θα τελείωναν καλά. Αλλά αυτό δεν μπορούσα να το κάνω με τίποτα.»

                                                                                                     Keith Richards


Λοιπόν παιδιά νομίζω ότι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να είμαστε ο εαυτό μας. Δεν νομίζετε  ότι δεν χρειαζόμαστε «ήρωες»;




πηγή: το απόσπασμα είναι από το βιβλίο : ΚΙΘ ΡΙΤΣΑΡΝΤΣ : LIFE  Εκδόσεις το ροδακιό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου