Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ









Μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστος Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο επίμαχο θέμα των 14 αεροδρομίων  έκανε τις παρακάτω απίστευτες δηλώσεις που δεν ταιριάζουν σε υπουργό ελεύθερου κράτους.Η κεντρική κυβέρνηση δεν αντέδρασε. Προφανώς συμφωνεί.
«Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πωλείται εθνικός δημόσιος πλούτος και δε μπαίνει ένας ιδιώτης αλλά μπαίνει μια εταιρεία που είναι το Γερμανικό Δημόσιο» ανέφερε αρχικά ο Σπίρτζης και πρόσθεσε.


«Εδώ έχουμε έναν διαγωνισμό που είναι τα 14 αεροδρόμια που φέρνουν κέρδη και μπορούν να φέρουν πολύ περισσότερα κέρδη αν αναπτυχθούν με τον τρόπο που πρέπει ν’ αναπτυχθούν.
Αυτό η Ελλάδα δεν το έκανε όλα αυτά τα χρόνια, το ανάποδο έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, στράφηκαν ν’ απαξιωθούν και στις υποδομές και στη λειτουργία τους όπως και όλες οι Δημόσιες Υπηρεσίες και θα μείνουν στη χώρα τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν έχουν αυτά τα περιθώρια να είναι τόσο κερδοφόρα, να πρέπει να έχουν επιδότηση για να μπορέσουν να λειτουργήσουν».

Στις 28/1/2015 ο Χ. Σπίρτζης είχε κάνει την εξής δήλωση σύμφωνα με τα γραφόμενα στο in.gr : «Η κεντρική τοποθέτηση της κυβέρνησης είναι ότι θα σταματήσουν οι ιδιωτικοποιήσεις των υποδομών που εξυπηρετούν και μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της χώρας» δήλωσε την Τετάρτη ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, αναφορικά με το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων των περιφερειακών αεροδρομίων.
(ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231380929 )

Στις 8/4/2015 γράφει μεταξύ άλλων η ΑΥΓΗ:
«Για την υπόθεση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, στην οποία υπάρχει ήδη ως μειοδότης η γερμανική Fraport, ο Χρ. Σπίρτζης ανέφερε ότι θα υπάρξει διαπραγμάτευση με τον συγκεκριμένο μειοδότη για τη βελτίωση των όρων. Σε ερώτηση για την περίπτωση άρνησης του μειοδότη να δεχθεί τους βελτιωτικούς όρους ο υπουργός απάντησε ότι δεν υπάρχει καμιά λογική μονομερών ενεργειών, ωστόσο δεν απέκλεισε την πιθανότητα καταγγελίας, όπως συμβαίνει σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις. Όπως ανέφερε δε χαρακτηριστικά, για όλες τις υποθέσεις ιδιωτικοποιήσεων που δεν έχουν συμβασιοποιηθεί "επανεξετάζονται οι όροι τους και αν θα συνεχιστούν".»
Ποιος είναι ο κ.Σπίρτζης  που μέσα σε 7 μήνες κάνει δηλώσεις που αναιρούν η μία την άλλη;
Ο 46χρονος  Χρήστος Σπίρτζης είναι κλασική περίπτωση τύπου που αναδείχθηκε με την αξία του και ποτέ δε στηρίχθηκε σε ξένες πλάτες. Γι αυτό άλλωστε ο λόγος του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Σύμφωνα λοιπόν με το  βιογραφικό του εισήχθη στο Πολυτεχνείο της Ξάνθης το 1986 σε ηλικία 17 ετών και ανέπτυξε συνδικαλιστική δράση σε όλη την περίοδο των φοιτητικών του χρόνων από το 1986-1993, αφού ήταν μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Φοιτητών της Πολυτεχνικής Σχολής Ξάνθης και των οργάνων Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Φυσικά παραλείπεται επιμελώς η παράταξη στην οποία ανήκε. Σε ηλικία 28 χρονών εκλέχθηκε για πρώτη φορά στην Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ . 
Για να μη μακρηγορώ το 2010 εκλέγεται Πρόεδρος του ΤΕΕ (Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος) σε ηλικία μόλις 41 ετών!! Συμπτωματικά στο βιογραφικό του δεν αναφέρεται πιο πολιτικό κόμμα τον υποστήριξε και του οποίου σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της εποχής ήταν μέλος.
Αλλά ας δούμε τι έγραφε τότε η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για την εκλογή του: «Ένας ΠΑΣΚίτης ο Χρήστος Σπίρτζης εξελέγη στη θέση του προέδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), την οποία μέχρι πρότινος κατείχε ο Γιάννης Αλαβάνος.
Ο 41χρονος Ηλεκτρολόγος - Μηχανικός, που προέρχεται από την παράταξη "ΠΑΣΚ-Συνεργαζόμενοι Μηχανικών", ήταν μέχρι τώρα Β΄ Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ. Ο Χρήστος Σπίρτζης αναλαμβάνει καθήκοντα προέδρου για την επόμενη τριετία 2010-12. Εξελέγη με ποσοστό 82,3% των παρόντων από την Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη οργάνων κεντρικής διοίκησης του ΤΕΕ.
Η ολοκλήρωση της εκλογής των Μελών του Προεδρείου της Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ θα γίνει με την ανάδειξη του νέου Γενικού Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ και του Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ, σε προσεχή συνεδρίαση της Αντιπροσωπείας ΤΕΕ. Μέχρι την συγκρότηση του νέου Προεδρείου και της Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ θα ασκεί τα καθήκοντα της η απερχόμενη διοίκηση του ΤΕΕ.
Ειδικότερα στις αρχαιρεσίες που διεξήχθησαν το Σάββατο και την Κυριακή 10 και 11 Ιουλίου 2010 την Αθήνα:
  • -Νέος πρόεδρος της Δ.Ε. του ΤΕΕ για την επόμενη τριετία εξελέγη από την Αντιπροσωπεία ο Χρήστος Σπίρτζης, προερχόμενος από την παράταξη της ΠΑΣΚ -Σ, με 131 ψήφους επί 159 ψηφισάντων. Καταμετρήθηκαν 21 λευκά και 7 άκυρα….»
Το βιογραφικό του σταματά σε αυτό το σημείο.

Το 2014 το ΠΑΣΟΚ έχει καταρρεύσει και ο ΣΥΡΙΖΑ καλπάζει προς την εξουσία. Κάποια στελέχη του ΠΑΣΟΚ εκπαιδευμένα να βλέπουν μακριά άρχισαν να προβάρουν το καινούργιο αντιμνημονιακό κοστουμάκι.

 Ας δούμε τι αναφέρει ένα δημοσίευμα του The toc  εκείνη την εποχή: «Αυτόνομη πολιτική παρουσία κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ: Κίνηση με αντιμνημονιακό αποτύπωμα που φλερτάρει με τον ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησαν οι πρώην «πράσινοι» συνδικαλιστές Χρήστος Σπίρτζης (Πρόεδρος ΤΕΕ) Γ. Καββαθάς (Πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ) καιΤζανέτος Καραμίχας (Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ). Σύμφωνα με πληροφορίες οι επικεφαλής της κίνησης στην οποία συμμετέχουν συνδικαλιστές και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, έχουν ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον Φ. Κουβέλη και την ΔΗΜΑΡ και συζητούν ακόμα και το ενδεχόμενο κοινής εκλογικής καθόδου στις επερχόμενες εκλογές.» (όλο το δημοσίευμα εδώ: http://www.thetoc.gr/politiki/article/diadilwsi-sundikalistwn-tis-paske-pros-suriza).

Σήμερα ο αγωνιστής Χ. Σπίρτζης  είναι υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών. Υπεραμύνεται μιας ιδιωτικοποίησης που σύμφωνα με 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είναι –με πολύ επιείκεια- σκανδαλώδης. Για να δούμε τη γράφει για το θέμα η ΑΥΓΗ:
«Την αντίθεση τους στη δρομολογούμενη ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων εκφράζουν, με ερώτηση τους προς τους αρμόδιους υπουργούς, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για τεράστια και αδικαιολόγητη οικονομική ζημία.
Τονίζουν δε ότι «με καθαρά οικονομικούς όρους, το ελληνικό κράτος θα έχει από την εν λόγω ιδιωτικοποίηση τετραπλάσια έως και πενταπλάσια απώλεια εσόδων»…
… «Οι βουλευτές επισημαίνουν, επίσης πως «ο ιδιώτης, ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δισ., την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το "σπατόσημο" θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δισ. ευρώ»…


 Για  όσους όμως γνωρίζουν τον αεροπορικό χώρο δεν πρόκειται για μια οικονομικά ασύμφορη πώληση,αλλά για την ολοκληρωτική παράδοση του αεροπορικού τομέα της χώρας στους Γερμανούς και τους ντόπιους συνεργάτες τους.Μια παράδοση που ξεκίνησε από το κλείσιμο του εθνικού αερομεταφορέα και θα ολοκληρωθεί με τη πώληση των αεροδρομίων της χώρας.

Ίσως να υπάρξουν αναγνώστες που όλα τα παραπάνω να τους φανούν υπερβολικά και να φανερώνουν αντιλήψεις παρωχημένες. Σ'αυτούς τους φίλους θα ήθελα να θυμίσω ότι κατά την διάρκεια μιας εισβολής, βασική επιδίωξη του εισβολέα είναι να καταστρέψει και να καταλάβει τις υποδομές της χώρας στην οποία επιτίθεται. Δηλαδή οι πρώτοι βασικοί στόχοι που πρέπει άμεσα να καταλάβει είναι οι τηλεπικοινωνίες, οι σταθμοί ηλεκτρικής ενέργειας, τα αεροδρόμια,τα λιμάνια, το σιδηροδρομικό δίκτυο,το οδικό δίκτυο,οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί και οι όποιες βιομηχανικές μονάδες. Μετά έρχεται η επέμβαση των χερσαίων δυνάμεων. Αυτή τη στιγμή τι από τα παραπάνω συμβαίνουν στη χώρα;





ΠΗΓΕΣ: avgi.gr,thetoc.gr,enet.gr,in.gr.christosspirtzis.blogspot.gr,tovima.gr,enikonomia.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου