Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΠΡΟΤΙΜΩ ΛΑΝΤΖΑ ΠΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ






Image result for ιδια ειναι τα αφεντικα δεξια και αριστερα






Και σήμερα η δημοσιογραφία έχει την τιμητική της. Αφορμή στάθηκε ένα κείμενο που δημοσίευσε και αναδημοσιεύω εδώ, η άνεργη δημοσιογράφος Μαρία Κωνσταντοπούλου. Στο κείμενο της αφηγείται την προσωπική της εμπειρία σχετικά με τις εργασιακές συνθήκες και αμοιβές σε ειδησεογραφικό ιστότοπο του Διαδικτύου. Το κείμενο έχει τίτλο: «Σύγχρονες Γαλέρες με... documento».Όπως καταλάβατε αναφέρεται στην εφημερίδα του Κώστα Βαξεβάνη.Ο Κώστας Βαξεβάνης αποτελεί μια κλασική περίπτωση της εποχής που ζούμε.Για τον Βαξεβάνη έχω γράψει παλιότερα ένα άρθρο που τον εξυμνούσα.Ήρθε η γιαλαντζί αριστερά στα πράγματα και έβαλε τα πράγματα στη σωστή τους θέση.Ο αγωνιστής Κώστας Βαξεβάνης προσδέθηκε στο άρμα της εξουσίας και μεταξύ των άλλων έγινε εκδότης εφημερίδας!Σαν εκδότης ο Κώστας έγινε και εργοδότης. Δηλαδή αφεντικό. Βέβαια...! Ο κ. Κώστας δίνει πλέον δουλειά σε συναδέλφους του....Διαβάστε το κείμενο της Μαρίας Κωνσταντοπούλου και οργιστείτε ελεύθερα.Ξέρετε τι μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβασα το κείμενο; Ένα παλιό σύνθημα των αναρχικών που έλεγε : Ίδια είναι τα αφεντικά,Δεξιά και Αριστερά... Τότε όλοι ειρωνεύονταν τα φρικιά, τώρα; 


Το κείμενο

"Προσωπική εμπειρία: Μετά από 70 μήνες συνεχούς ανεργίας και βρίσκοντας παντού τις πόρτες κλειστές... ανοίγει μια νέα εφημερίδα, ένα νέο μαγαζί που μου δίνει ενα μικρό χαμόγελο, ότι κάτι μπορεί να αλλάξει στη δύσκολη επαγγελματική και οικονομική καθημερινότητα μου. Μιλάω για τη νέα εφημερίδα..
Documento του συναδέλφου Κώστα Βαξεβάνη. 
Πριν λίγες μέρες λοιπόν- βρέθηκα υποψήφια για μια θέση στο site, που κάνει πρεμιέρα μέσα στον Δεκέμβρη - Η πρόταση ήταν για μπλοκάκι που έπρεπε να βγάλω άμεσα πριν λήξει συγκεκριμένα  το 2016 ( όπερ σημαίνει έξοδα ανοίγματος, φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις, οι οποίες θα με βάραιναν για τις 10-15 τελευταίες μέρες της χρονιάς που εκπνέει ,και πολλά πολλά άλλα οικονομικά τρεξίματα).
Τα χρήματα που θα έπαιρνα μηνιαίως "καθαρά" αφορούσαν το "υπέρογκο" ποσό των 330€ !!! Ποιες θα ήταν οι δικές μου υποχρεώσεις; Καθημερινό 9ωρο (η πρωινή βάρδια αναφέρονταν σε ξημέρωμα και η βραδινή θα τελείωνε μετά τα μεσάνυχτα), 2 ΣΚ το μήνα, τα οποία φυσικά και δεν θα πληρώνομαι γιατί έχει καταργηθεί η αμοιβή της Σαββατιάτικης εργασίας, όχι ρεπό και κάποια "ανεβάσματα" θεμάτων από το σπίτι μου, όταν επιστρέφω από την εργασία!
Και όλα αυτά; Για σκάρτα 300€ μηνιαίως και την υποχρέωση να βγάλω μπλοκάκι για χρήματα που κανείς δεν μου εγγυάται "αν και πότε" θα εισπράττω. Φυσικά, οι υπεύθυνοι που έκανα τη συνέντευξη, μου μίλησαν για μια ευκαιρία την οποία δεν έπρεπε να χάσω επουδενί, με σκοπό να βγω από τη βαριά ανεργία και την κατάθλιψη της! Όταν προσπάθησα να διαπραγματευτώ τις συνθήκες, μιας και μου φάνηκαν απίστευτα απαιτητικές για τα ελάχιστα χρήματα που θα μου έδιναν, άκουσα το ωραίο "κυρία μου, αυτή είναι η δουλειά που σας δίνετε η ευκαιρία ν αλλάξει τη ζωή σας ριζικά και να ξαναδουλέψετε! Αν σας αρέσει καλώς - αλλιώς- μην μας κουράζετε παραπάνω, γιατί περιμένουν πολλοί μετά από εσάς!!!
Να την χαίρεστε λοιπόν, κύριοι και κύριες την ευκαιρία που μου δώσατε! Δε θέλω! Προτιμώ λάντζα σε κανένα εργοστάσιο, παρά δημοσιογράφος της ξεφτίλας!"




Image result for ιδια ειναι τα αφεντικα δεξια και αριστερα






πηγή:zoornalistas.blogspot.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου